«ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε»
Δελτίο Τύπου
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ προβάλλουν τα ελληνικά προϊόντα
Μετά από πρόταση του «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ – καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε» τα περισσότερα μεγάλα ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ δέχτηκαν το αίτημα να στηρίξουν ενεργά τον αγώνα μας για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων.
Συγκεκριμένα τα ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ
MY MARKET
ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ
αποφάσισαν όπως εντός του Ιουνίου
- εκτυπώσουν αφίσες του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα «ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά».
- τοποθετήσουν τις αφίσες στα καταστήματά τους σε ολόκληρη την Ελλάδα
- τυπώσουν το σύνθημα και στις πλαστικές τους σακούλες που δίνουν στους πελάτες τους για να τοποθετούν τα είδη που αγοράζουν.
Χαιρετίζουμε την απόφαση των ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ που στηρίζουν τον αγώνα μας και δίνουν την δυνατότητα να περάσει το μήνυμά μας για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων σε πολύ μεγάλο αριθμό πολιτών-καταναλωτών σε ολόκληρη τη χώρα.
Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν ακόμα μία ευκαιρία να σκεφθούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί καθήκον όλων μας. Έτσι μετέχουμε και εμείς οι πολίτες ενεργά στη μάχη για την καταπολέμηση της ανεργίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της βιοτεχνίας και της βιομηχανίας μας, τη στήριξη των Αγροτών και Παραγωγών μας, του Τουρισμού μέσα στη χώρα μας. Έτσι στηρίζουμε την εθνική μας οικονομία.
Μόνο ελληνικά και θα πρόσθετα ακόμα και μποϋκοτάζ σε γερμανικά,ολλανδικά,αυστριακά μέχρι να πάρουν το μήνυμα...και θα το πάρουν γιατί εκεί τους πονάει πάνω απ'όλα!Με ένα τυχαίο 10% (που οφείλεται γενικά στην κρίση) πτώση στις εξαγωγές τους στην Ελλάδα ανησύχησαν,σκεφτείτε να κάνουμε συνειδητό μποϋκοτάζ...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΤΡΕΠΩ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΡΥΝΩ Ο Λ Ι Κ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ Ε Λ Λ Η Ν Ω Ν 'ΣΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ ΝΕΟΓΟΤΘΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ Ρ Ο Σ Ο Χ Η –– Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η ! ! ! Δ Ι Α Δ Ω Σ Τ Ε Τ Ο ! ! !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επικρατούσα άποψη, ότι τα τρία πρώτα ψηφία στον γραμμωτό κώδικα των προϊόντων υποδηλώνουν τη χώρα παραγωγής τους, είναι ΑΝΑΛΗΘΗΣ. Τα πρώτα δύο ή τρία ψηφία του γραμμωτού κώδικα (Πρόθεμα Χώρας κατά GS1) προσδιορίζουν τον εθνικό φορέα της χώρας από τον οποίο, μεταξύ άλλων, εκδόθηκε η άδεια προκειμένου ένα προϊόν να φέρει στη συσκευασία του γραμμωτό κώδικα. (Ελλάδας: 520, 521) Μια επιχείρηση δεν υποχρεούται να προμηθευτεί την εν λόγω άδεια από τον φορέα της χώρας όπου εδρεύει ή δραστηριοποιείται (www.gs1uk.org/Pages/join-gs1uk.aspx). Δείτε τι λένε ο διεθνής οργανισμός που ορίζει τα περίφημα "τρία πρώτα ψηφία" και το ελληνικό –πρώην– μέλος του:
http://helpdesk.gs1.org/ArticleDetails.aspx?Bar%20Codes&id=b39c6591-4c6c-4441-b83e-ed69a939da85
http://gs1greece.org/index.php/prosolbarcodes/prosolbarcodessupport/2010-02-21-22-52-14#s6
Τα ανθρακούχα αναψυκτικά της Coca-Cola 3Ε που παρασκευάζονται και συσκευάζονται στην Ελλάδα με άδεια της Coca-Cola (Coca-Cola, Fanta, Sprite) έχουν Πρόθεμα Χώρας που παραπέμπει στο Ηνωμένο Βασίλειο και στον κοινό φορέα Βελγίου-Λουξεμβούργου (500 και 544). Οι χυμοί Amita, το νερό ΑΥΡΑ, που επίσης παράγονται στην Ελλάδα από την Coca-Cola 3Ε, έχουν Πρόθεμα Χώρας 520. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή η Amita και το ΑΥΡΑ είναι ελληνικά προϊόντα, με την έννοια ότι η εταιρεία δεν πληρώνει δικαιώματα σε τρίτους. Η σόδα TUBORG που παράγεται στην Ελλάδα από την Coca-Cola 3Ε με άδεια της TUBORG Δανίας έχει Πρόθεμα Χώρας 520.
Στα ράφια των γαλλικών Carrefour φιγουράρει γάλα εβαπορέ –προτεινόμενο ως το πιο φθηνό στην ελληνική αγορά– στη συσκευασία του οποίου αναγράφεται: "ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ: Hochwald…". Ε, λοιπόν, τα πρώτα ψηφία στον γραμμωτό κώδικα αυτού του προϊόντος είναι τα 5, 2 και 0.
Είναι, δηλαδή, ολοφάνερο ότι προϊόντα που δεν έχουν ούτε "πάνω" τους ούτε "γύρω" τους τίποτε ελληνικό, πέραν των πέντε-δέκα κακοπληρωμένων υπαλλήλων, κυκλοφορούν με "κωδικό 520". Από την άλλη, προϊόντα αμιγώς ελληνικών επιχειρήσεων και πρώτων υλών, ενδεχομένως, έχουν γραμμωτό κώδικα με Πρόθεμα Χώρας διάφορο του 520 και του 521.
ΟΥΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ "ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ" ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΥΣΙΩΔΗ. Πρόκειται για άλλη μια κουτοπονηριά. Κατά κανόνα, το μόνο ελληνικό που "εσωκλείουν" αυτά τα προϊόντα είναι η εκμετάλλευση του Έλληνα παραγωγού και των εργαζομένων στην επιχείρησή του και η εκμετάλλευση των αγαθών της ελληνικής γης προς όφελος κυριότατα των πολυεθνικών.
Εάν, λοιπόν, επιθυμούμε να κάνουμε κάτι πραγματικά ευεργετικό για την πατρίδα μας, αρκεί ν’ αφιερώνουμε λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω για τις αγορές μας. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Επιβάλλεται ο έλεγχος των "δικαιούχων" των χρημάτων που ξοδεύουμε.
Και για έναν ακόμα λόγο χρειάζεται προσοχή. Π.χ. τα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ανήκουν κατά 100% στον βελγικό Όμιλο Delhaize ...κι ας κυματίζουν απ' έξω οι ελληνικές σημαίες...
Με αφορμή τον θόρυβοπου έχει δημιουργηθεί σκόπιμα γιατην προώθηση των «Ελληνικών προϊόντων»,τα σωματεία των εργαζομένων στηνΑθηναϊκή Ζυθοποιία σας ενημερώνουν:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τελευταίο διάστημα,παρατηρούνται ανώνυμες, ανακριβείς καιπαραπλανητικές προσπάθειες που καταδικάζουναυθαίρετα τα προϊόντα εταιριών, όπως τηςΑθηναϊκής Ζυθοποιίας, προβάλλοντας δήθεντα « Ελληνικά προϊόντα»….
Για την αποκατάστασητης αλήθειας:
- η Αθηναϊκή Ζυθοποιίαδιατηρεί 4 εργοστάσια στην Ελλάδα και1200 εργαζόμενους
- παράγει τιςμπίρες Amstel, Heineken, Fischer, ΑΛΦΑ, Buckler, BIOS 5 το εμφιαλωμένο νερό ΙΟΛΗ καιεξάγει 17 προϊόντα σε 30 χώρες και σε5 ηπείρους
- προμηθεύεται πρώτεςύλες από την Ελληνική αγορά
- το 90% του συνόλουτων δαπανών της παραμένει στην Ελλάδα
- συνεργάζεται με 4.530Έλληνες προμηθευτές.
- συμβάλει στην αύξησητης αγροτικής οικονομίας με την προμήθεια40.000 τόνων υψηλής ποιότητας Ελληνικούκριθαριού από Έλληνες αγρότες.
- στηρίζει την Ελληνικήοικονομία και ειδικότερα την τελευταίατετραετία, έχει συνεισφέρει σε φόρους περίπου1 δις € και την τελευταία δεκαετία έχειεπενδύσει στην Ελληνική αγορά περίπου500 εκατ. €, επιλέγοντας να παραμείνειστην Ελλάδα στηρίζοντας την Ελληνική κοινωνία.
Στις δύσκολες στιγμέςτης χώρας μας δηλώνει πάντα παρούσα(πυρκαγιές, σεισμοί κλπ) ,προσφέροντας εμπράκτωςστην κοινωνία, κατασκευάζοντας νηπιαγωγεία,ΚΑΠΗ, δωρίζοντας πυροσβεστικά οχήματα,κάνοντας δενδροφυτεύσεις στις καμένεςπεριοχές και καθαρισμούς παραλιών.
Από πού απορρέει το δικαίωμακάποιων «ανωνύμων» με ύπουλους και εύκολουςλαϊκισμούς, να διαστρεβλώνουν τις αλήθειεςκαι ποιές σκοπιμότητες άραγε εξυπηρετούν;
Μήπως θέλουν να βάλουνσε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας των ανθρώπωνπου εργάζονται στην Αθηναϊκή Ζυθοποιίαόταν η πολιτική της Εταιρίας είναι να μηναπολύει εργαζόμενους διατηρώντας έναπολύ καλό εργασιακό περιβάλλον καιεπιβραβεύει τους εργαζόμενούς της;
Για να πάμε μπροστάχρειαζόμαστε Εταιρίες που πιστεύουν στηνΕλληνική οικονομία, που επενδύουν, πουδημιουργούν θέσεις εργασίας, σε μία περίοδοπου η ανεργία μαστίζει την χώρα μας. Μίααπό αυτές είναι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Τα Διοικητικά Συμβούλια των
Σωματείων των Εργαζομένωνστην Αθηναϊκή Ζυθοποιία
ΑΘΗΝΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ -ΠΑΤΡΑΣ
Μάλιστα... και στις σακούλες αυτές να τοποθετούν τα πορτοκάλια που πουλάνε από την Νότιο Αφρική, τα λεμόνια Αίγυπτο, τα αμύγδαλα από την Τουρκία, το ελληνικό λάδι επεξεργασμένο και εισηγμένο από την Ισπανία, τα γάλατα από τις φάρμες των γνωστών "καρτέλ" της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, τα αρτοποιήματα από κολώνες κατεψυγμένης ζύμης Ινδίας, τους "φρέσκους φυσικούς" χυμούς πορτοκαλιού από παγοκολώνες Αργεντινής και Βραζιλίας... Θέλετε και άλλα? ... Ο Φιλελληνισμός των "βαμπίρ" είναι αποδεδειγμένος ... Ολα τα άλλα είναι απλώς για την εσωτερική κατανάλωση (όπως και ο εθελοντισμός) και για την μεγιστοποίηση των κερδών συγκεκριμένων πολύ γνωστών ... (δεν ανήκω στην Αριστερά αλλά ούτε και στην Δεξιά και με άλλα λόγια δεν είμαι πουθενά κομματοποιημένη, απλώς μία σκεπτόμενη πολίτης που αρνούμε να "καταπίνω" ότι μου συσκευάζουν ωραία
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροϊόντα ZARA : MADE IN TURKEY.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://antiparakmi.blogspot.com/2012/01/zara-made-in-turkey.html