Σελίδες

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ασφαλίτες της ΕΛ.ΑΣ. σε εκδήλωση Μητρόπολης;;;

Παρουσιάσαμε χθες αναλυτικά (δείτε εδώ) τις αγωνιστικές εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια  από την λήξη του νικηφόρου αγώνα Αυτονομίας στην Β.Ήπειρο.


Τις εκδηλώσεις (Θεία Λειτουργία, τρισάγιο, ομιλία μητροπολίτη, πορεία), διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Κονίτσης, όπως γίνεται εδώ και 30 περίπου χρόνια, τότε που ο αγωνιστής Ιεράρχης Σεβαστιανός, ξεκίνησε το "3ήμερο πένθους και προσευχής" για τα σκλαβωμένα αδέρφια μας της Β.Ηπείρου (3ήμερο που κορυφωνόταν με εκδήλωση για την Αυτονομία στο ακριτικό Δελβινάκι).
Τις εκδηλώσεις -πάντα ειρηνικές- συνεχίζει ο διάδοχός του Σεβαστιανού, μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης π.Ανδρέας.



Φέτος στην εκδήλωση υπήρξε για 1η φορά έντονη αστυνομική παρουσία δεκάδων αστυνομικών (προκλητική για ένα τόσο μικρό χωριό, κάτι που επισημάνθηκε και εδώ : "Έκπληξη προκάλεσε η παρουσία ισχυρής αστυνομικής δυνάμεως.").

Στο τέλος της εκδήλωσης, παρατηρήσαμε ότι λευκό αυτοκίνητο -προφανώς της κρατικής ασφάλειας- είχε σταθμεύσει στην μοναδική έξοδο του χωριού και 2 ασφαλίτες κατέγραφαν τις πινακίδες των αυτοκινήτων που έφευγαν από την εκδήλωση.
Για την ακρίβεια, ο ασφαλίτης με το μπλε μπουφάν και το γκρι παντελόνι που ήταν έξω από το αυτ/το υπαγόρευε τα χαρακτηριστικά κάθε αυτ/του στον ασφαλίτη με την κόκκινη μπλούζα που βρισκόταν στη θέση του οδηγού και ο οποίος τα σημείωνε (η καταγραφή των αυτ/των κατά την έξοδό τους από εκδηλώσεις είναι κλασσική τακτική ασφαλ(η)τών και τη διαπιστώσαμε και σε άλλες εκδηλώσεις πχ στο Βίτσι).
Ένας τρίτος ασφαλίτης και ένας ένστολος
ακουμπούσαν στο πίσω μέρος του αυτ/του για να αποτρέπουν την προσέγγισή του.
Η μοναδική έξοδος από το χωριό, είναι : αφού φτάσεις μέχρι το άσπρο αυτ/το, να στρίψεις υποχρεωτικά προς τα δεξιά. Οπότε η  "καταγραφή-χαφιεδισμός"- του αυτοκινήτου σου είναι αναπόφευκτη.


Από πότε εκδηλώσεις Ιεράς Μητροπόλεως παρακολουθούνται από ασφαλίτες;;
Έχει καταλυθεί το πολίτευμα και δεν το γνωρίζουμε;

Επί τέλους, σε τι καθεστώς ζούμε για να καταγράφονται όσοι συμμετέχουν σε επετειακές πατριωτικές εκδηλώσεις;

Αντί η ηγεσία της τοπικής αστυνομίας να τιμά τους πεσόντες του Αυτονομιακού Αγώνα, εκφοβίζει και χαφιεδίζει;;;

Τέτοιες καταστάσεις θυμίζουν παλιές εποχές (γύρω στο 1988-1989), τότε που η αστυνομία έστελνε τα ΜΑΤ για να αποτρέψει την πορεία προς το φυλάκιο της Κακαβιάς. Τότε το πάθος των διαδηλωτών -νέων της ΣΦΕΒΑ- έσπαγε τα μπλόκα της αστυνομίας και φθάναμε τελικά στα σύνορα για να φωνάξουμε τα συνθήματα και να μας ακούσουν οι σκλαβωμένοι βορειοηπειρώτες.

Είναι φανερό ότι οι προδότες που έχουν ξεπουλήσει την πατρίδα μας φοβούνται ότι το τέλος τους έρχεται..

2 σχόλια:

  1. Το παραξενο που ειναι? Εχεις την εντυπωση οτι στις εδω εκδηλωσεις οποια μορφη και αν εχουν δεν γινονται αντιστοιχες κινησεις? ισως ποιο διακριτικα Στην τελικη οπως λεει και ενας συναδελφος και τι εγινε εκανα κατι περαν του νομου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέχρι πριν 2 χρόνια στην εκδήλωση παραβρισκόταν 2-3 αστυνομικοί σε ρόλο τροχονόμου για τα αυτοκίνητα. Σε ένα τόσο μικρό χωριουδάκι, τόσο απομακρυσμένο, και σε εκδήλωση που διοργανώνει μητρόπολη, δεν υπήρχε καμία ανάγκη αστυνομίας (στις περιπτώσεις που προσπαθούσαν να αποτρέψουν την πρόσβαση διαδηλωτών στην Κακαβιά, έστηναν μπλόκο τα ΜΑΤ μερικά χιλιόμετρα πιο πέρα).

    Πέρσι οι αστυνομικοί διπλασιάστηκαν.

    Φέτος προκάλεσαν με την πολυπληθή παρουσία τους. Ενδεικτικό της στάσης τους ήταν ότι όλοι οι αστυνομικοί έδειχναν αδιάφοροι και ψυχροί παρά τις συγκινητικές πατριωτικές εκδηλώσεις (προφανώς ήταν δασκαλεμένοι ή κατάλληλα επιλεγμένοι).

    Πάλι καλά, γιατί κάτι ΜΑΤατζήδες στην Θεσσαλονίκη, την ώρα του εθνικού ύμνου, αντί να κάθονται προσοχή, καπνίζουν ή μιλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.